Retourbeleid

Heeft u na ontvangst toch spijt van uw aankoop, of is het product toch niet volledig wat u had verwacht?

Uw rechten om goederen te retourneren zijn beschermd volgens de EU Richtlijn voor verkoop op afstand). Geen enkele terugkeer wordt geaccepteerd zonder aankoopbewijs. Alle ruilen of retourneren moet binnen 5 dagen na aankoop zijn. Alle uitverkoop / aanbiedingen / defecte artikelen worden niet terugbetaald;
De retour kosten zijn voor eigen rekening.

Alle goederen die vervuild zijn, worden niet verwerkt en worden teruggestuurd naar de ontvanger.

Als het product is gedragen en wordt geretourneerd vanwege een gesuggereerd defect, accepteren we geen vervuilde items onder de Healthy & Safety Act 1974.

Terugbetalingen worden toegestaan ​​zodra het artikel weer bij ons op kantoor is aangekomen en zullen na ontvangst van het product aan het einde van de maand worden verwerkt. Het terugbetalingsbedrag wordt betaald aan de originele methode die werd gebruikt bij het maken van de oorspronkelijke bestelling. Om terug te komen op een defect of defect product om in aanmerking te komen voor een volledige terugbetaling, moet de klant het product binnen 3 dagen na ontvangst van het terugsturen van het product retourneren op basis van een niet-tevreden product. Let op: alle producten die we ontvangen in het team dat meer dan 7 dagen na het indienen van een klacht verloopt, worden niet geaccepteerd voor terugbetaling.

Bij aankoop gaat u automatisch akkoord met het bovenstaande retourbeleid voor elke Horzehoods product.